Ελευθερία Ελευθερίου για Eurovision: Δεν είχα την οικονομική άνεση για να το απολαύσω

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η τραγουδίστρια μίλησε για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε πριν από μερικά χρόνια

Καλεσμένη στην εκπομπή «Χιούστον το Λύσαμε» βρέθηκε η Ελευθερία Ελευθερίου και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην περίοδο που συμμετείχε στην Eurovision. Η τραγουδίστρια εκπροσώπησε την Ελλάδα το 2012 με το τραγούδι «Aphrodisiac» και κατέλαβε την 17η θέση.

«Έχω μία γλυκόπικρη ανάμνηση από τη Eurovision. Ήμουν πάρα πολύ μικρή… Σαφέστατα δεν μπορούσα να στηρίξω οικονομικά έναν τέτοιο διαγωνισμό. Η καθημερινότητά σου έχει πάρα πολλά έξοδα… Θυμάμαι έντονα που ήμουν στο σπίτι μου και έπρεπε να πάρω το ταξί για να πάω να κάνω πρόβες και είχα μείνει μόνο με είκοσι ευρώ στην τσέπη… Και λέω “τώρα τι κάνουμε;”. Δόξα τω Θεώ είχα την δισκογραφική μου, τους συνεργάτες μου που με στήριξαν, αλλά πέρασα όντως πολύ δύσκολα, δεν είχα τις ανέσεις που θα μπορούσες να έχεις για να το απολαύσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά η Ελευθερία Ελευθερίου.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *