Εκκενώνεται η δομή του Σχιστού μετά τη διαρροή υγραερίου από την ανατροπή του βυτιοφόρου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε εκκένωση της δομής μεταναστών του Σχιστού προχωρούν οι Αρχές, έπειτα από την ανατροπή βυτιοφόρου που μετέφερε υγραέριο στο ύψος του Κοιμητηρίου, στο ρεύμα προς Κερατσίνι.

Μετά από αίτημα της ΕΛΑΣ και της Πυροσβεστικής, δόθηκε εντολή εκκένωσης της δομής του Σχιστού για προληπτικούς λόγους από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου και αποφασίστηκε να μεταφερθούν στο Περιβαλλοντικό Πάρκο, ύστερα από την ανατροπή του βυτιοφόρου.

Για τη μεταφορά φθάνουν 2 λεωφορεία της ΕΛΑΣ, ενώ αναμένονται και δύο λεωφορεία του ΟΣΥ.

Ήδη κατευθύνονται στο πάρκο περπατώντας 40 άτομα. Οι μετανάστες θα επιστρέψουν στη δομή μετά τη λήξη του συναγερμού.

sxisto2 scaled
sxisto3 scaled
sxisto4 scaled

Παράλληλα, για λόγους ασφαλείας, η αστυνομία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη Λεωφόρο Σχιστού από την Γρηγορίου Λαμπράκη έως την οδό Παλάσκα.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, λίγο πριν τις 4 το μεσημέρι ξεκίνησε μετάγγιση του υγραερίου σε άλλο βυτιοφόρο από την εταιρεία.

Η διαδικασία αναμένεται να διαρκέσει ώρες.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *