Eιδοποίηση για βόμβα σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Λάρισας

LamiaNow News

Συναγερμός σήμανε στην ΕΛ.ΑΣ. η ειδοποίηση για βόμβα σε λεωφορείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ Λάρισας που εκτελούσε το πρωινό δρομολόγιο Αθήνα – Λάρισα.

Όπως έγινε γνωστό, αμέσως ενημερώθηκε ο οδηγός και το λεωφορείο σταμάτησε στο ύψος των διοδίων Σχηματαρίου και το λεωφορείο εκκενώθηκε.

Όλοι οι επιβάτες αποβιβάστηκαν, το λεωφορείο απομακρύνθηκε από το σημείο και γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος.

Σύμφωνα με το larissanet, το λεωφορείο ξεκίνησε από την Αθήνα στις 7.30 π.μ. και σύμφωνα με πληροφορίες ήταν γεμάτο επιβάτες.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *