Έφτασε ο Λοντ – “Ανυπομονώ να παίξω για τον Παναθηναϊκό”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην Ελλάδα προσγειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης το πρώτο απόκτημα τουΠαναθηναϊκού για την καλοκαιρινή σεζόν, Ρόμπιν Λοντ, ο οποίος δε θέλησε να πει πολλά λόγια, ωστόσο δήλωσε ανυπόμονος να παίξει με τη φανέλα του τριφυλλιού.

Τον Λοντ συνόδευε κατά την άφιξή του στο “Ελευθέριος Βενιζέλος” ο μάνατζερ του και πρώην παίκτης της ΑΕΚ, Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς, ενώ από πλευράς Παναθηναϊκού τον υποδέχθηκαν οι Λεωνίδας Βόκολος και Νικόλας Βασιλαράς.

Αναλυτικά, όσα είπε ο Φινλανδός άσσος:

«Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλη ομάδα με μεγάλη ιστορία. Ήρθα στο σωστό μέρος», είπε αρχικά. Αφού σημείωσε λοιπόν ότι «έχω μιλήσει με τον Κόλκα και μου έχει πει τα καλύτερα», κατέληξε: «Ανυπομονώ να παίξω μπροστά στον κόσμο του Παναθηναϊκού και δεν ξέρω ακόμα πόσα ματς θα παίξω με την Ελσίνκι».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.