Δυο βδομάδες έμειναν για την «Αγιά-Σοφιά»!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θέμα χρόνου -όσο τετριμμένο και κουραστικό κι αν ακούγεται για τους φίλους της ΑΕΚ- θεωρούνται πλέον οι εξελίξεις στο θέμα της «Αγιά-Σοφιάς».

Η συνάντηση εκπροσώπων της «Δικέφαλος 1924» με στελέχη του ΥΠΑΠΕΝ, σε συνδυασμό με τα λεγόμενα του Πάνου Σκουρλέτη (ότι υπάρχει πρόθεση να μην υψωθούν περαιτέρω εμπόδια στην προσπάθεια της «Ένωσης») φαίνεται ότι βάζει το νερό στο αυλάκι για το γήπεδο.

Κι αυτό διότι ο πρότζεκτ μάνατζερ του έργου, Δημήτρης Ανδριόπουλος, έδωσε απάντηση σε κάθε ένα από τα ζητήματα που έχουν τεθεί μέσω της δημόσιας διαβούλευσης και με βάση τη δικαίωση από το ΣτΕ, έκανε ξεκάθαρο στα στελέχη του Υπουργείου ότι η ΑΕΚ συμβαδίζει απόλυτα με τη νομιμότητα σε όλα τα θέματα.

Μετά απ’ όλα αυτά λοιπόν, θεωρείται ότι είναι τυπική διαδικασία η υπογραφή της περιβόητης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από τον υπουργό. Κάτι που εκτιμάται ότι θα συμβεί το αργότερο σε 15 εργάσιμες ημέρες, με την ΑΕΚ να καταθέτει έπειτα τον φάκελο στην Πολεοδομία και να περιμένει πια την έκδοση της οικοδομικής άδειας.

sport-fm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *