Δημιουργούνται «Σπίτια» για σεξουαλικώς κακοποιημένα παιδιά - LamiaNow.gr - Ειδήσεις από τη Λαμία
Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Δημιουργούνται «Σπίτια» για σεξουαλικώς κακοποιημένα παιδιά

Published

on

Τη δημιουργία των «σπιτιών του παιδιού» ανακοίνωσε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Σταύρος Κοντονής. Πρόκειται για έναν ειδικό χώρο, όπου τα παιδιά τα οποία έχουν υποστεί σεξουαλική κακοποίηση, θα καταθέτουν με τη βοήθεια ειδικών επιστημόνων και εισαγγελικών λειτουργών  και η κατάθεση τους, η οποία θα έχει καταγραφεί, θα χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της δικαστικής εξέλιξης της υπόθεσης.

Στο Σπίτι, παρουσία ειδικών επιστημόνων και εισαγγελικών λειτουργών, θα καταθέτουν τα σεξουαλικώς κακοποιημένα παιδιά προκειμένου να αποφεύγεται η κατάθεσή τους πολλές φορές στις αέναες δικαστικές διαδικασίες. Ενδεικτικά αναφέρθηκε από τον υπουργό η περίπτωση παιδιού που είχε κακοποιηθεί στα τέσσαρα του χρόνια από τον πατέρα του και χρειάστηκε να καταθέτει επί 14 φορές στα δικαστήρια μέχρι που έφθασε 19 χρονών.

Το περιστατικό διηγήθηκε η ίδια η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου που στάθηκε, όπως είπε ο υπουργός, αρωγός στην προσπάθεια ίδρυσης των Σπιτιών και στη χώρα μας, ενώ ακόμα και στη γειτονική Τουρκία ήδη λειτουργούν 30 τέτοια σπίτια.

πηγη-eleftherostypos.gr

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΕΛΛΑΔΑ

Πώς γιόρτασαν οι Έλληνες την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου – Πόσα ξόδεψαν;

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, γνωστή και ως η Ημέρα των Ερωτευμένων ξεκίνησε με την αποστολή ευχετήριων καρτών στις 14 Φεβρουαρίου τον δέκατο έβδομο αιώνα στη Μεγάλη Βρετανία. Σήμερα οι καταναλωτές γιορτάζουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σε όλο τον κόσμο προσφέροντας δώρα στα αγαπημένα τους πρόσωπα όπως ρομαντικά δείπνα, κοσμήματα, λουλούδια, γλυκά, κάρτες κτλ. Τι συμβαίνει στην Ελλάδα την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου;

Published

on

Πως διαμορφώνεται η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων την ημέρα των ερωτευμένων; Ποια είναι η στάση των Ελλήνων; Υπάρχει ενδιαφέρον ακόμα; Τα ερωτήματα αυτά προσπάθησε να απαντήσει η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Η έρευνα διεξήχθη διαδικτυακά στις 14 και 15 Φεβρουαρίου 2019 με την επιστημονική ευθύνη της Διευθύντριας του MARLAB, Καθηγήτριας, Ροδούλας Τσιότσου.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν για αγορές δώρων κατά μέσο όρο 31,68 Ευρώ (πολύ λιγότερα σε σχέση με πέρυσι όπου ο μέσος όρος ήταν 43,6 Ευρώ) με ελάχιστη δαπάνη 1,80 Ευρώ και μέγιστη 650 Ευρώ.

Η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων/Ελληνίδων

Συγκεκριμένα, το 25% του δείγματος δήλωσε ότι αγόρασε δώρα την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ενώ το 35% δέχτηκε δώρα από τα αγαπημένα του πρόσωπα. Από τα άτομα που αγόρασαν δώρα, το 67% τα προσέφερε στο/η σύντροφο του/της, το 12% στο/η σύζυγό του/ης, και το 5,5% στο/η φίλο/η του/της. Το υπόλοιπο 15,5% προσέφερε δώρα στους γονείς, παιδιά, συγγενείς, συναδέλφους, και συμφοιτητές/τριες. Από όσους δέχτηκαν δώρα την ημέρα αυτή, το 61% τα έλαβε από το/ην σύντροφο, το 11% από φίλους, το 13% από το/τη σύζυγο και το υπόλοιπο 15% από γονείς, παιδιά, συγγενείς, συναδέλφους και συμφοιτητές/τριες.

Σε ότι αφορά στα δώρα που αγόρασαν, το 44% του δείγματος αγόρασε γλυκά, το 21% αγόρασε λουλούδια, το 18% αγόρασε αξεσουάρ, το 14% αγόρασε ρούχα και εσώρουχα, και το 3% αγόρασε καλλυντικά. Πριν από την αγορά των παραπάνω προϊόντων, το 17,5% του δείγματος επισκέφτηκε καταστήματα, το 11,2% έκανε αναζήτηση στο διαδίκτυο μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, το 16,3% έκανε αναζήτηση στο διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου, και το 55% δεν έκανε καμία έρευνα πιο πριν. Το 72% των συμμετεχόντων στην έρευνα αγόρασε τα δώρα από τα εμπορικά καταστήματα ενώ μόνο το 5,3% αγόρασε μέσω διαδικτύου και το 11% από τα καταστήματα και το διαδίκτυο. Για την αγορά των παραπάνω δώρων, το 68% πλήρωσε με μετρητά, το 12% με πιστωτική κάρτα και το 20% με χρεωστική κάρτα ενώ η επιλογή του δώρου έγινε αποκλειστικά από το ίδιο το άτομο (83%) ή σε συνεργασία με φίλους/ες (17%).

Στην ερώτηση πως πέρασαν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το 42% δήλωσε ότι ήταν όπως και κάθε άλλη ημέρα, το 25% δήλωσε ότι δεν σχεδίασε κάτι γιατί δεν πιστεύει σε αυτή, το 7% με ένα ρομαντικό δείπνο στο σπίτι, το 7,7% με φίλους, το 8% με ένα ρομαντικό δείπνο σε ένα εστιατόριο, και το 5,7% μόνος/η.
Στάσεις και απόψεις για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Το 75% του δείγματος το οποίο δεν αγόρασε κάποιο δώρο, δήλωσε ότι το έκανε κυρίως για τους παρακάτω λόγους: «Δεν θέλω να συμβάλλω στην εμπορευματοποίηση της αγάπης και του έρωτα» «Διότι αυτή τη στιγμή ούτε εγώ ούτε ο σύντροφος μου έχουμε την οικονομική δυνατότητα», «Δε θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερη μέρα. Αν θέλω ν πάρω κάτι σε κάποιον μπορώ ν το κάνω οποιαδήποτε άλλη μέρα κ όχι τη μέρα που ορίζουν ως δήθεν “ημέρα της αγάπης ” για τους Α, Β λόγους εκμεταλλευόμενοι καταστάσεις για ν κερδίσουν», «Δεν πιστεύω σε αυτή την γιορτή».

Σε ότι αφορά στη στάση τους απέναντι στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι στην πλειοψηφία τους οι έλληνες είναι αδιάφοροι για τη συγκεκριμένη γιορτή (60,3%). Μόνο το 21,8% τους δείγματος έχει θετική έως πολύ θετική στάση ενώ το 17,9% διατύπωσε αρνητική έως πολύ αρνητική στάση. Ωστόσο, όταν έγινε σύγκριση μεταξύ της στάσης τους και της σχεσιακή τους κατάστασης (το 41% του δείγματος δήλωσε ότι ήταν σε σχέση, το 26% ότι δεν είχε σχέση, το 24% ότι ήταν παντρεμένο και το 5% ότι ήταν διαζευγμένο) διαπιστώθηκε ότι υπάρχει συσχέτιση μεταξύ των δύο. Δηλαδή, τα άτομα που ήταν σε σχέση επέδειξαν σε μεγαλύτερο ποσοστό θετική και πολύ θετική στάση (32%) απέναντι στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σε σχέση με τους παντρεμένους/ες (23,7%), τα άτομα που δεν ήταν σε σχέση (10%) και τους διαζευγμένους (6,7%).

Επίσης, οι διαζευγμένοι/ες διατύπωσαν πιο ουδέτερη στάση (80%) σε σχέση με τους παντρεμένους (67%), όσους είναι σε σχέση (57,8%) και όσους δεν είναι σε σχέση (57,5). Επίσης, τα άτομα που δεν είναι σε σχέση δήλωσαν αρνητική ή πολύ αρνητική στάση (32,5%) σε μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με τους χωρισμένους (13,4%) τους έχοντες σχέση (11,2%), και τους παντρεμένους (10,1%) και τους. Τέλος, δεν εντοπίστηκαν διαφορές ως προς την στάση τους απέναντι στη συγκεκριμένη γιορτή στις διάφορες ηλικιακές ομάδες, ούτε μεταξύ των δύο φύλων, και του επιπέδου εκπαίδευσης.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αντιμετωπίζεται μάλλον αδιάφορα από τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων είτε γιατί θεωρούν ότι δεν είναι γιορτή, είτε γιατί κρίνουν ότι εμπορευματοποιούνται ο έρωτας και η αγάπη είτε γιατί δεν έχουν σύντροφο αλλά και την οικονομική δυνατότητα. Τα άτομα που τη γιορτάζουν είναι κυρίως αυτά που είναι παντρεμένα ή έχουν κάποια ρομαντική σχέση και συμμετέχουν ενεργά είτε αγοράζοντας δώρα είτε προετοιμάζοντας κάποιο ρομαντικό δείπνο για τα αγαπημένα τους άτομα.

Το προφίλ του δείγματος: Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν 374 άτομα εκ των οποίων το 24% ήταν άντρες και το 82% γυναίκες. Σε ότι αφορά στην ηλικία, το 43% του δείγματος ήταν ηλικίας 18-24 ετών, το 33,6 % ήταν μεταξύ 25-35 ετών, το 20% ήταν μεταξύ 36-50 ετών και το υπόλοιπο 3,4% ήταν ηλικίας 51 ετών και πάνω. Σε ότι αφορά στο εισόδημα, το 36% δήλωσε εισόδημα μικρότερο των 10000 Ευρώ, το 38,3% μεταξύ 10001 και 20000 Ευρώ, το 17,5% μεταξύ 20001 και 30000 Ευρώ και το υπόλοιπο 8,2% μεγαλύτερο από 30001 Ευρώ. Το δείγμα ήταν πανελλαδικό, προερχόμενο από 43 διαφορετικούς νομούς της χώρας.

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Πέθανε ο φούρναρης της Κω που είχε τιμηθεί για την βοήθειά που πρόσφερε σε αμέτρητους πρόσφυγες

Published

on

Πέθανε σήμερα τα ξημερώματα σε ηλικία 77χρονών ο Διονύσης Αρβανιτάκης, ο φούρναρης της Κω, που είχε γίνει γνωστός σε όλη την Ευρώπη για την καθημερινή και συνεχή βοήθεια του στους πρόσφυγες και τους μετανάστες που είχαν έρθει στο νησί. Ο Διονύσης Αρβανιτάκης έφτιαχνε και διένειμε ψωμιά σχεδόν σε καθημερινή βάση στους εκατοντάδες πρόσφυγες που έφταναν στο νησί, πριν δημιουργηθούν οι δομές φιλοξενίας.

Για την δράση του τιμήθηκε με το βραβείο της Κοινωνίας των Πολιτών το 2016 από την Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή. Στη δράση του είχε αναφερθεί και ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, λέγοντας ότι «Ευρώπη είναι ο φούρναρης στην Κω που δίνει το ψωμί του σε πεινασμένες και ταλαιπωρημένες ψυχές».

πηγη-zougla.gr

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Λήξη συναγερμού στην Πάτρα: Παραδόθηκε ο άνδρας που απειλούσε να αυτοκτονήσει

Published

on

Συναγερμός σήμανε στην αστυνομία, καθώς ένας άνδρας, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα, απειλούσε ότι θα αυτοκτονήσει, στην περιοχή της Παραλίας Πατρών.

Τελικά ο άνδρας πείστηκε να μην προχωρήσει στις απειλές του και παρελήφθη από τους αστυνομικούς προκειμένου να τον οδηγήσουν στο Αστυνομικό Τμήμα.

Στο σημείο είχε σπεύδει και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Πηγή: patrastimes.gr

Continue Reading
Advertisement






konstantinos_kolovos

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΛΛΑΔΑ9 λεπτά ago

Πώς γιόρτασαν οι Έλληνες την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου – Πόσα ξόδεψαν;

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, γνωστή και ως η Ημέρα των Ερωτευμένων ξεκίνησε με την αποστολή ευχετήριων καρτών στις 14...

Toπικά19 λεπτά ago

Mεγάλο Χωριό-Ευρυτανία: Ζευγάρι γλίτωσε από καθαρή τύχη-Τοιχίο έπεσε και καταπλάκωσε διερχόμενο αυτοκίνητο (εικόνες-video)

Ένα τοιχίο στον κεντρικό δρόμο του Μεγάλου Χωριού, Ευρυτανίας, κατέπεσε αργά το απόγευμα του Σαββάτου (16/2), καταπλακώνοντας ένα διερχόμενο αυτοκίνητο,...

ΕΛΛΑΔΑ19 λεπτά ago

Πέθανε ο φούρναρης της Κω που είχε τιμηθεί για την βοήθειά που πρόσφερε σε αμέτρητους πρόσφυγες

Πέθανε σήμερα τα ξημερώματα σε ηλικία 77χρονών ο Διονύσης Αρβανιτάκης, ο φούρναρης της Κω, που είχε γίνει γνωστός σε όλη...

Sterea Sports27 λεπτά ago

Δύσκολο έργο για τον Έσπερο Λαμίας (17.00-Χαλκιοπούλειο) εναντίον του Αγρινίου…

Δύσκολη εντός έδρας αναμέτρηση δίνει το απόγευμα της Κυριακής στις 17.00 στο Χαλκιοπούλειο ο Έσπερος Λαμίας. Για τον 2ο όμιλο...

ΕΛΛΑΔΑ29 λεπτά ago

Λήξη συναγερμού στην Πάτρα: Παραδόθηκε ο άνδρας που απειλούσε να αυτοκτονήσει

Συναγερμός σήμανε στην αστυνομία, καθώς ένας άνδρας, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα, απειλούσε ότι θα αυτοκτονήσει, στην...

Φεβρουάριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Διαβάζονται