Δήλωσε συμμετοχή στην Α1 ο Ολυμπιακός – Κατατέθηκε ο φάκελος

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η επιστροφή του Ολυμπιακού στα μεγάλα σαλόνια του ελληνικού μπάσκετ είναι πλέον γεγονός. Οι Πειραιώτες κατέθεσαν επισήμως τον φάκελο για τη συμμετοχή τους στη Basket League της ερχόμενης σεζόν.
Έπειτα από δύο χρόνια στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία, οι διοικούντες τον Ολυμπιακό αποφάσισαν πως η ομάδα θα πρέπει να επιστρέψει στη Basket League από τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Οι Πειραιώτες κατέκτησαν στα πλέι οφ της Α2 το δεύτερο εισιτήριο ανόδου για την πρώτη κατηγορία του ελληνικού μπάσκετ, ωστόσο εκκρεμούσε η απόφαση για το αν θα δηλώσουν συμμετοχή στο πρωτάθλημα.

Όπως ενημερωθήκατε νωρίτερα, οι «ερυθρόλευκοι» αποφάσισαν να καταθέσουν φάκελο για να λάβουν μέρος κανονικά στη Basket League της σεζόν 2021-22 και πλέον είναι επίσημο, αφού ο ΕΣΑΚΕ έχει στα χέρια του τα απαραίτητα έγγραφα για την αδειοδότηση και τη συμμετοχή του Ολυμπιακού στην Α1.

πηγη-sdna.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *