Διασκέδαση… με το ρολόι – Άδειασαν εστιατόρια και μπαρ τα μεσάνυχτα (pics, video)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε ισχύ τέθηκε από τα μεσάνυχτα το μέτρο για το νέο ωράριο καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος σε 15 περιοχές της χώρας, στο πλαίσιο του περιορισμού της πανδημίας του κορονοϊού.

Πρόκειται για μπαρ, κλαμπ και εστιατόρια που θα κλείνουν στις 12 τα μεσάνυχτα έως τις 7 το πρωί, στις εξής περιοχές:
-Τις Περιφέρειες Κρήτης, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,
-Τις Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Λάρισας και Κέρκυρας,
-Τους Δήμους Μυκόνου, Πάρου, Σαντορίνης, Βόλου, Κατερίνης, Ρόδου, Αντιπάρου, Ζακύνθου, Κω.

Στους παραβάτες θα μπαίνει σε πρώτη φάση πρόστιμο 10.000 ευρώ και σε περίπτωση δεύτερης παράβασης “λουκέτο” για 20 ημέρες.

Στη Θεσσαλονίκη, εστιατόρια και μπαρ άρχισαν να ενημερώνουν τους πελάτες για τα νέα… δεδομένα, λίγο μετά τις 23.30, και τα μεσάνυχτα κατέβασαν ρολά, με άνδρες της αστυνομίας να κάνουν ελέγχους στους δρόμους της πόλης.

thessaloniki20thessaloniki10

Ανάλογη ήταν η διαδικασία και στην Κρήτη. Στο Ηράκλειο την τήρηση των μέτρων επέβλεψε η Δημοτική Αστυνομία, καθώς το προσωπικό της έκανε ελέγχους στα καταστήματα, ακριβώς στα μεσάνυχτα.

kriti10kriti30

Πηγές: grtimesthes.grekriti

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *