Δέσποινα Βανδή: Η πρώτη αντίδραση μπροστά στην κάμερα μετά το σάλο με το περιπολικό – «Δεν έχω να πω κάτι»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Δέσποινα Βανδή αναχώρησε χθες, Παρασκευή 24/10 για τη Θεσσαλονίκη, όπου συνεχίζει τις επιτυχημένες εμφανίσεις της σε γνωστό νυχτερινό κέντρο.

Η αγαπημένη τραγουδίστρια εντοπίστηκε από την κάμερα του ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Πρωινό Σαββατοκύριακο» και οι δημοσιογράφοι δεν θα μπορούσαν να μην τη ρωτήσουν για το πολυσυζητημένο περιστατικό με το περιπολικό.

Εξαιτίας μιας μηχανικής βλάβης στο αυτοκίνητό της στη Χαλκιδική, περιπολικό της αστυνομίας την μετέφερε στο ξενοδοχείο της, ένα γεγονός που τότε προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Έτσι, η Δέσποινα Βανδή, διατηρώντας την ευγένειά της, δεν θέλησε να επεκταθεί στο θέμα και απάντησε: «Παιδιά, δεν έχω κάτι να πω… σας ευχαριστώ πολύ».

πηγή zougla.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *