Χρυσόψαρο – survivor! Το έριξαν βορά στα μεγαλύτερα ψάρια και κρυβόταν για 7 χρόνια

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το είχαν ρίξει για σνακ μεγαλύτερων ψαριών σε ενυδρείο στην Ιαπωνία και το ανακάλυψαν μετά από 7 χρόνια.

Οι άνθρωποι του Shima Marineland το ανακάλυψαν στο ενυδρείο όπου έζησε σε πλήρη απομόνωση για να ξεφύγει από τους κινδύνους.

Μέσα στα χρόνια μεγάλωσε, καθώς έτρωγε τα υπολείμματα τροφών που περνούσαν μέσα από το φίλτρο.

Η απίστευτη ιστορία επιβίωσης ξεκίνησε πριν από 7 χρόνια, όταν τα σαρκοβόρα Arapaima ταΐζονταν με ζωντανιά ψάρια.

Το μωρό – χρυσόψαρο ρίχτηκε σαν ζωντανό δόλωμα αλλά κατάφερε να αποφύγει τα αρπακτικά, τρυπώνοντας  στο σύστημα διήθησης από ένα σημείο όπου υπήρχε κενό 1 εκατοστού.

Έζησε σε πλήρη απομόνωση και σκοτάδι για 7 χρόνια και το μόνο πρόβλημα που εμφάνιζε ήταν το χρώμα του λόγω της έλλειψης του ηλιακού φωτός.

Πλέον δόθηκε στο θαρραλέο ψάρι ο δικός του χώρος και αποτελεί ατραξιόν του ενυδρείου για την ενημέρωση των επισκεπτών σχετικά με τα χρυσόψαρα.

Πηγή: Dailymail

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.