ΑΣΟΕΕ: Έσπασαν την κλειδαριά και ανακατέλαβαν το υπόγειο του πανεπιστημίου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε ανακατάληψη του χώρου στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, (Πρώην ΑΣΟΕΕ) προχώρησαν άγνωστοι τη Δευτέρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «τα Νέα», δεν συμπληρώθηκαν πολλές ημέρες από τότε που η αστυνομία είχε μπει στο πανεπιστήμιο και είχε «απελευθερώσει» το χώρο που βρίσκεται στο υπόγειο του Ιδρύματος, τη Δευτέρα, την πρώτη μέρα που άνοιξε επίσημα το πανεπιστήμιο μετά το πενθήμερο κλείσιμο που είχε αποφασίσει η Σύγκλητος, άγνωστοι έσπασαν τη νέα κλειδαριά που είχε τοποθετηθεί και μπήκαν εκ νέου στο χώρο.

Το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 15:00 όταν οι υπάλληλοι του πανεπιστημίου άκουσαν δυνατούς θορύβους από το υπόγειο.

Μάλιστα, έγραψαν συνθήματα στους τοίχους, οι οποίοι είχαν καθαριστεί τις προηγούμενες ημέρες, με κεντρική ιδέα τη φράση «το στέκι είναι δικό μας».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *