Απίστευτη εξέλιξη στον τελικό: Η Σενεγάλη έφυγε από το γήπεδο μετά το πέναλτι που δόθηκε υπέρ του Μαρόκο! (Vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πρωτοφανές σκηνικό διαδραματίστηκε στον τελικό του Κυπέλλου Εθνών Αφρικής! Σε ένα ματς που έσπαγαν καρδιές, Σενεγάλη και Μαρόκο βρίσκονταν στο 0-0 με τον διαιτητή της αναμέτρησης στο 90’+2′ να ακυρώνει γκολ του Σαρ για σπρώξιμο σε αμυντικό.

Στην εξέλιξη της αναμέτρησης και συγκεκριμένα στο 90’+8′ ο ρέφερι υπέδειξε πέναλτι υπέρ των Μαροκινών, το οποίο όπως φάνηκε από το replay ήταν υπερβολικό.

Η συγκεκριμένη απόφαση εξόργισε τον προπονητή της Σενεγάλης, Παπέ Ντιαό, ο οποίος ζήτησε από τους παίκτες του να αποχωρήσουν από το γήπεδο, όπως και έγινε!

Οι Σενεγαλέζοι, λειτούργησαν εν βρασμώ, αλλά ο Σαντιό Μανέ, παρότρυνε τους συμπαίκτες του να επιστρέψουν στο γήπεδο όπως και έγινε έπειτα από 15 ολόκληρα λεπτά!

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *