Αντρας με μαχαίρι εισέβαλε στην πρεσβεία της Σερβίας στην Αθήνα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συναγερμος σήμανε το πρωί του Σαββάτου στην αστυνομία, μετά την ειδοποίηση απο τον φύλακα της πρεσβείας της Σερβίας ότι ένας άντρας, οπλισμένος με μαχαίρι έχει εισβάλει στο κτήριο.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία στις 9:30 το πρωί, άγνωστος πήδηξε την μάνδρα της πρεσβείας στη Βασιλίσσης Σοφία 106, στο ύψος της πλατείας Μαβίλη και κατευθύνθηκε στο εσωτερικό της κρατώντας ένα μαχαίρι.

Επί τόπου έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας, καθώς και διαπραγματευτής της ΕΛ.ΑΣ. προκειμένου να προσπαθήσει να πείσει τον δράστη να παραδοθεί.

Ο σερβικής καταγωγής δράστης, σύμφωνα με πληροφορίες, βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ και η αστυνομία τον έπεισε να αφήσει το μαχαίρι και να παραδοθεί.

Ο δράστης έχει μεταφερθεί στη ΓΑΔΑ.

πηγη-protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *