Ανεξαρτητοποιήθηκε ο βουλευτής Ιλχάν Αχμέτ από το Ποτάμι

Την απόφαση του να μη συμμετέχει πλέον στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του Ποταμιού έκανε γνωστή ο βουλευτής Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ, με επιστολή του στον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση.

Μετά από αυτή την εξέλιξη, το κόμμα του Σταύρου Θεοδωράκη μένει με επτά βουλευτές.

 

 

Πηγή

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *