Ανατίναξαν μηχάνημα αυτόματης ανάληψης στην Αμάρυνθο

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Στις 3.10 τα ξημερώματα άγνωστοι ανατίναξαν ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας στην Αμάρυνθο Ευβοίας. Το ΑΤΜ βρισκόταν μέσα σε κατάστημα ασφαλιστικής εταιρείας.

Οι δράστες αφαίρεσαν κασετίνες με χρήματα, φεύγοντας όμως τους έπεσαν στο πάτωμα 650 ευρώ.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *