Ανακοινώνει την αναβολή του ντέρμπι του μπάσκετ ο Βασιλειάδης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για πρόθεση του Γιώργου Βασιλειάδη να αναβάλει το ντέρμπι του μπάσκετ ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό κάνει λόγο σε σημερινό της δημοσίευμα η εφημερίδα Sportime.

Πρόκειται για το παιχνίδι της 19ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος μπάσκετ το οποίο έχει αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον μετά τις αντιδράσεις των ερυθρολεύκων για τη διαιτησία οι οποίοι διαμηνύουν ότι δεν θα κατέβουν να αγωνιστούν εάν δεν οριστούν ξένοι διαιτητές συνεχίζοντας τις διαμαρτυρίες τους με αφορμή τον ημιτελικό του Κυπέλλου. Θυμίζουμε ότι στις 17 Μαρτίου έχει οριστεί η διεξαγωγή και του ντέρμπι των «αιωνίων» στο ποδόσφαιρο με την Αστυνομία να έχει στείλει αίτημα για την μετάθεση ενός εκ των δύο αγώνων σε άλλη ημέρα λόγω έντονης ανησυχίας για επεισόδια. Μία ανησυχία η οποία έχει αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Ήδη ο υφυπουργός έχει ενημερώσει ότι στην περίπτωση που δεν εισακουσθεί το αίτημα της ΕΛΑΣ από τις δύο λίγκες τότε θα αναλάβει εκείνος… δράση.

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *