Αναχώρησε από την Αθήνα ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Αναχώρησε λίγο μετά τις 17.30 το απόγευμα από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για το Παρίσι ο Πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν, ολοκληρώνοντας τη διήμερη επίσημη επίσκεψή του στην Αθήνα.

Το προεδρικό ζεύγος της Γαλλίας αποχαιρέτισε με θερμό εναγκαλασμό στο αεροδρόμιο ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος συνόδευσε τον κ. Μακρόν και την Μπριζίτ Τρονιέ-Μακρόν έως τη σκάλα του προεδρικού αεροσκάφους.

Λίγο πριν από την αναχώρηση, οι κ.κ. Τσίπρας και Μακρόν είχαν κατ’ ιδίαν σύντομη συνομιλία σε αίθουσα του αεροδρομίου.

Σημειώνεται ότι ο Γάλλος Πρόεδρος με τη σύζυγό του παρέτειναν για λίγο διάστημα την παραμονή τους στην Αθήνα, κάνοντας μια χαλαρή βόλτα στο κέντρο της πρωτεύουσας.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *