Αλεξάνδρα Νασοπούλου-Βεντούρη: “Θέλω να στηρίξω τον τομέα της υγείας και την πρωτοβάθμια φροντίδα” (audio)

newsroom lamia

“Ο μοναδικός λόγος που δέχτηκα να είμαι υποψήφια Βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ, είναι γιατί θέλω να στηρίξω τον τομέα της υγείας και την πρωτοβάθμια φροντίδα”, δηλώνει η υποψήφια Βουλευτής Αλεξάνδρα Νασοπούλου-Βεντούρη.

Εκφράζει την δυσαρέσκειά της για την κατάσταση που επικρατεί στα Κέντρα Υγείας, χωρίς γιατρούς και χωρίς εξοπλισμό και κάνει λόγο για υποβάθμιση των γιατρών, αφού η ΄πολιτεία δεν τους βοηθά στο έργο τους.

Ακούστε το ηχητικό απόσπασμα:

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *