Άκης Δείξιμος για κορωνοϊό: Ενημέρωσα όλους τους συγγενείς και φίλους

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Εξηγεί ποια είναι τα συμπτώματα που έχει μέχρι σήμερα

Ο Άκης Δείξιμος γνωστοποίησε μέσα από τα social media πως διαγνώσθηκε θετικός στον κορονοϊό. Ο τραγουδιστής μίλησε για την περιπέτεια υγείας του στο «Happy Day».

«Τη Δευτέρα που πέρασε είχα τα πρώτα δέκατα. Κάποια στιγμή έφτασα 38,2 κι έτσι αποφάσισα την Τρίτη να κάνω ένα τεστ COVID-19 και την ίδια μέρα το βράδυ ανακοινώθηκε ότι είμαι θετικός. Πραγματικά δεν μου πάει το μυαλό τι μπορεί να έχω κάνει. Ελάττωσα όσο μπορούσα τις κοινωνικές μου δράσεις και έτσι απλά προέκυψε.

Ενημέρωσα όλους τους συγγενείς και φίλους. Προς το παρόν δεν έχω αντιληφθεί αν κάποιος από το κοντινό μου περιβάλλον έχει κολλήσει. Οι συγγενείς μου είναι μια χαρά. Θεωρώ ότι το περνάω ήπια.

Έχω μια σχετική κόπωση, λίγα δέκατα τα οποία έχουν υποχωρήσει αρκετά κι έχω και αοσμία, δεν μυρίζω», εξομολογήθηκε ο Άκης Δείξιμος.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *