Ακινητοποιημένες 80 νταλίκες στο Δερβένι Θεσσαλονίκης – «Είμαστε εδώ 32 ώρες», λέει οδηγός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Εγκλωβισμένοι στο Δερβένι Θεσσαλονίκης είναι εδώ και πολλές ώρες 80 νταλίκες αφού τις σταμάτησε η Τροχαία λόγω του χιονιά.

Οι οδηγοί είναι αγανακτισμένοι από την ταλαιπωρία που ζουν και όπως αναφέρει στο OPEN ο κ. Νίκος Μάνδαλης, οδηγός φορτηγού: «Μας έχουν σταματήσει από προχθές το βράδυ. Είμαι 32 ώρες εδώ. Μας σταματήσανε με την προοπτική ότι 6:00 το πρωί χθες θα ανοίγανε τον δρόμο. Προληπτικά γιατί είχε ρίξει χιόνια και φοβόντουσαν την παγωνιά».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Τροχαία τούς παρέπεμψε να καλέσουν το 1077 που είναι η Εγνατία Οδός και η Εγνατία τούς είπε πως πρέπει να περιμένουν την Τροχαία για να ανοίξει ο δρόμος.

«Είμαστε χωρίς καφέ, χωρίς τίποτα, ό,τι έχουμε μόνοι μας. Απλά απορούμε γιατί αφήνουν τα επιβατικά αυτοκίνητα, τα λεωφορεία», καταγγέλλει ο οδηγός.

indicator.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
8 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *