Αγρίνιο: Οδηγός έχασε τον έλεγχο του ΙΧ, ανέβηκε στο πεζοδρόμιο και σάρωσε τραπεζοκαθίσματα

Lamianow.gr

Από τύχη δεν υπήρξαν τραυματισμοί ή θύματα σε τροχαίο στο Αγρίνιο.

Οδηγός έχασε τον έλεγχο του ΙΧ του περίπου στις 6 το απόγευμα της Τετάρτης, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε τραπέζια καταστήματος εστίασης.

Το ατύχημα έγινε επί της οδού Χαριλάου Τρικούπη όπου ο ΙΧ καβάλησε το πεζοδρόμιο και πήρε παραμάζωμα τα τραπεζοκαθίσματα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες του agrinionews.gr.

atixima1

Την ώρα που έγινε το ατύχημα δεν υπήρχαν θαμώνες στα εξωτερικά τραπέζια, ωστόσο καλού κακού κλήθηκε το ΕΚΑΒ (δεν χρειάστηκε τελικά η συνδρομή του).

Η οδηγός του οχήματος ήταν σε κατάσταση σοκ, με την τροχαία να ερευνά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο.


Πηγή: iefimerida.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *