Αγρίνιο: Άγριο επεισόδιο μεταξύ εφοριακών και καταστηματάρχη – Πώς κατέληξαν στο αστυνομικό τμήμα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο αστυνομικό τμήμα κατέληξαν εφοριακοί και καταστηματάρχης από το Αγρίνιο. Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της Κυριακής (13/4), όταν τρεις εφοριακοί ζήτησαν να κάνουν έλεγχο σε κατάστημα στο Αγρίνιο.

Σύμφωνα με το agrinionews.gr, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος έκανε μήνυση στους δύο άνδρες και τη γυναίκα για παράβαση καθήκοντος ισχυριζόμενος ότι δεν δέχθηκαν να λάβουν χειρόγραφες αποδείξεις καθώς υπήρξε πρόβλημα με την ταμειακή μηχανή.

Προκάλεσαν αμυχή

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, οι εφοριακοί του προκάλεσαν αμυχή ενώ η γυναίκα απέσπασε με βίαιο τρόπο φορολογικά και λογιστικά έγγραφα.

Οι εφοριακοί συνελήφθησαν με βάση τη μήνυση ενώ εν συνεχεία αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα.

Ωστόσο οι εφοριακοί προχώρησαν σε μήνυση εις βάρος του καταστηματάρχη με αποτέλεσμα να κρατείται. Ο καταστηματάρχης κατηγορείται για ψευδή καταμήνυση, συκοφαντική δυσφήμηση και απειλή ενώ σε βάρος σχηματίστηκε δικογραφία.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *