Αφαίρεση βαθμών επειδή χρωστάει στον Παναθηναϊκό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το καλοκαίρι του 2009 ο Παναθηναϊκός παραχώρησε τον Νασίφ Μόρις, έναν κεντρικό αμυντικό που από τη στιγμή που φόρεσε την πράσινη φανέλα, σταδιακά άρχισε να δείχνει πως του έπεφτε κάπως… βαριά και ποτέ δεν κατόρθωσε να εκπληρώσει τις προσδοκίες των ανθρώπων που τον πίστεψαν.

Ο Νοτιοαφρικανός άφησε την Ελλάδα με προορισμό τη Ρασίνγκ Σανταντέρ έναντι περίπου 150.000 ευρώ, όμως η ισπανική ομάδα πλήρωσε μόνο τα μισά στο «τριφύλλι». Έτσι, έμεινε ένα ποσό κοντά στις 75.000 το οποίο δεν μπήκε ποτέ στο ταμείο του «τριφυλλιού».

Η υπόθεση έφτασε μέχρι τη FIFA που τιμώρησε το σύλλογο με αφαίρεση έξι βαθμών.

Σε ό,τι αφορά τώρα το αν αυτά τα λεφτά θα φτάσουν ποτέ στα χέρια των «πρασίνων», μάλλον δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες πως αυτό θα συμβεί σύντομα. Και αυτό διότι η ομάδα που πλέον αγωνίζεται στην τρίτη κατηγορία του ισπανικού πρωταθλήματος έχει… βαρέσει κανόνι.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Marca, η απόφαση της FIFA θα τελεσιδικήσει, ενώ θα χρειαστεί να υπάρξει ρύθμιση και αυτού –μεταξύ άλλων- του χρέους της ομάδας προς τρίτους.

Πηγή: sport-fm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *