ΑΑΔΕ: Πρόστιμο 1.000 ευρώ από Δευτέρα στους οδηγούς ταξί που δεν έχουν το αυτοκόλλητο για πληρωμές με POS

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με πρόστιμα 1.000 ευρώ απειλούνται από τη Δευτέρα οι οδηγοί ταξί που δεν έχουν επικολλήσει στο πίσω δεξιά τζάμι το αυτοκόλλητο, το οποίο ενημερώνει τους επιβάτες ότι τα ταξί είναι υποχρεωμένα να δέχονται πληρωμές μέσω POS.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ πραγματοποίησαν ελέγχους σε πιάτσες σε όλη την Αττική, κάνοντας συστάσεις σε όσους οδηγούς δεν έχουν συμμορφωθεί. Εκτιμάται ότι οι έλεγχοι έχουν αυξήσει το ποσοστό συμμόρφωσης και γι’ αυτό θα ενταθούν, ώστε όλα τα ταξί να φέρουν τη σχετική σήμανση.

Πλέον, όπως επισημαίνει η ΑΑΔΕ, από τη Δευτέρα σε όσους οδηγούς δεν έχουν το αυτοκόλλητο στα οχήματά τους θα επιβάλλεται πρόστιμο 1.000 ευρώ.

enikos.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *