Παρ’ ολίγον τραγωδία στην Πάτρα, με έναν οδηγό αυτοκινήτου να προλαβαίνει να φρενάρει λίγο πριν πέσει πάνω του το ειδικό «ρομποτικό» όχημα του ΟΣΕ – «Οι μπάρες δεν είχαν κατέβει ούτε υπήρχε φωτεινή σήμανση»
Τον «χάρο με τα μάτια» του είδε οδηγός αυτοκινήτου στις 3 τα ξημερώματα της Τετάρτης (29/3), όταν ήρθε αντιμέτωπος με το ειδικό «ρομποτικό» όχημα του ΟΣΕ, στη διάβαση της Διγενή Ακρίτα, στον Καστελλόκαμπο, στην Πάτρα. Όπως κατήγγειλε στην «Πελοπόννησο», «οι μπάρες δεν είχαν κατέβει ούτε υπήρχε φωτεινή σήμανση και το τεράστιο μηχάνημα εκινείτο πάνω στις ράγες».
Ευτυχώς, ο οδηγός πρόλαβε και σταμάτησε, όμως είπε ότι αν ήταν λίγο πιο μπροστά, θα είχε πέσει πάνω του! Το συγκεκριμένο «ρομποτικό» μηχάνημα βρίσκεται στο Μηχανοστάσιο του ΟΣΕ, στην οδό Αθηνών και αναλαμβάνει να «φέρει στα ίσα τους» τις ράγες, με ακρίβεια εκατοστού, ενώ «φροντίζει» και για τις κλίσεις, το υψόμετρο και τις γωνίες των σιδηροτροχιών.
Σύμφωνα με το pelop.gr, το Plasser 08 275/4 αναλαμβάνει «εργασία» τις νυχτερινές ώρες, για να μην παρενοχλείται η κίνηση του τοπικού Προαστιακού. Οι καθιζήσεις λόγω βάρους των συρμών, αλλά ακόμη και εξαιτίας φυσιολογικών βυθίσεων στο υπόστρωμα των γραμμών, θα μπορούσαν να αποβούν μοιραίες, σε σημείο ακόμη και εκτροχιασμού.
Το «ρομποτικό» τρένο ανά τακτά διαστήματα και όταν διαπιστωθεί, είτε από μηχανοδηγούς είτε από πεζοπόρα τμήματα της εταιρείας που έχει την ευθύνη συντήρησης, πως σε κάποια χιλιομετρική θέση εμφανίζεται πρόβλημα, αναλαμβάνει «δράση». Σωστά χρησιμοποιείται νύχτα, όμως θα πρέπει να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας. Γιατί αν κάποιο όχημα πέσει πάνω του, σίγουρα η σύγκρουση θα είναι σφοδρή μπορεί και μοιραία.