Κύμα αλληλεγγύης έχει ξεσηκώσει η τραγική ιστορία καρκινοπαθούς τελικού σταδίου, που δεν έχει κανέναν στον κόσμο και βρίσκεται ολομόναχη στο διαμέρισμά της στον Βόλο, χωρίς ιατρική φροντίδα και ψυχολογική υποστήριξη, μετά το εξιτήριο που έλαβε από το Νοσοκομείο Βόλου, όπου νοσηλευόταν.
Όπως κατέγραψε ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, το «Αχιλλοπούλειο» αγνόησε αίτημα της Κοινωνικής Υπηρεσίας του να παραμείνει νοσηλευόμενη και της χορήγησε εξιτήριο για να επιστρέψει στο σπίτι της, παρόλο που η ίδια δεν μπορεί ούτε από το κρεβάτι της να μετακινηθεί για να ανοίξει την πόρτα του σπιτιού της.
Σημειώνεται ότι το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου, καθώς και διευθυντικά στελέχη των Κλινικών αποτελούν τους φύλακες-αγγέλους ασθενών, οι οποίοι εκτός από την αρρώστια τους παλεύουν ταυτόχρονα και με άλλες δύσκολες καταστάσεις (αστεγία, μοναχικότητα, φτώχεια). Εχουν δείξει σε άπειρες περιπτώσεις -άλλες έχουν δει το φως της δημοσιότητας και πολλές περισσότερες όχι- ανθρωπιά σε μέγιστο βαθμό και ενδιαφέρον για κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
Σε αυτή την περίπτωση, το Νοσοκομείο έδωσε εξιτήριο σε μια βαριά ασθενή γυναίκα που είναι ολομόναχη.
Η γυναίκα, που πάσχει από καρκίνο, είχε εισαχθεί στο Νοσοκομείο Βόλου, πριν από δύο εβδομάδες περίπου, καθώς η κατάσταση της υγείας της είχε επιδεινωθεί. Παρέμεινε νοσηλευόμενη για 15 ημέρες και είχε τη φροντίδα του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και ταυτόχρονα τη στήριξη των κοινωνικών λειτουργών της Κοινωνικής Υπηρεσίας, προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί ψυχολογικά την κατάσταση της υγείας της.
Η κατάστασή της δεν της επιτρέπει ούτε καν να περπατήσει για λίγα μέτρα. Και όμως κλήθηκε να επιστρέψει στο σπίτι της και να παλέψει ολομόναχη τις μεγάλες δυσκολίες!
Η περιπέτειά της έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία. Η πανελλήνια φιλανθρωπική δράση «Θαύμα» ζήτησε να βρεθεί στο πλευρό της γυναίκας για να τη βοηθήσει με όποιον τρόπο η ίδια επιθυμεί, είτε φροντίζοντας για τη νοσηλεία της σε κάποια κλινική ή στο γηροκομείο, είτε ακόμη και με κατ’ οίκον επισκέψεις από μέλη της για να της κρατάνε συντροφιά και να φροντίζουν για τις ανάγκες της. Με τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, εκτός από το «Θαύμα» επικοινώνησαν και μεμονωμένοι Βολιώτες για να στηρίξουν την 70χρονη γυναίκα στη δύσκολη αυτή στιγμή, που περνά μόνη της.
Προς το παρόν, η 70χρονη έχει τη φροντίδα των στελεχών του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» του Δήμου Βόλου, που φροντίζουν καθημερινά για το φαγητό και τις βασικές της ανάγκες, ενώ ταυτόχρονα και γείτονές της την επισκέπτονται καθημερινά ελέγχοντας αν χρειάζεται κάποια βοήθεια.
































Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] για την άμεση αφαίρεσή του.