Στενά του Ορμούζ: 20 πλοία επιστρέφουν προς Ομάν μετά την απόφαση του Ιράν να κλείσει και πάλι το πέρασμα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Περίπου 20 πλοία που περίμεναν να περάσουν στον Περσικό Κόλπο γυρίζουν πίσω προς το Ομάν, μετά την ανακοίνωση των ιρανικών ενόπλων δυνάμεων ότι η δίοδος κλείνει ξανά λόγω του αμερικανικού αποκλεισμού.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες σε Αθήνα και Σιγκαπούρη, που επικαλείται η Wall Street Journal, τα πλοία είχαν συγκεντρωθεί στον βόρειο διάδρομο Λάρακ και είχαν συμφωνήσει να καταβάλουν τέλη έως και 2 εκατ. δολάρια στους Φρουρούς της Επανάστασης για τη διέλευση.

marinetraffic

Ωστόσο, μηνύματα μέσω ασυρμάτου από τις ιρανικές δυνάμεις ότι τα Στενά είναι κλειστά οδήγησαν τους πλοιοκτήτες σε άμεση αναδίπλωση.

Από την έναρξη του πολέμου, μόνο ιρανικά ελεγχόμενα πλοία έχουν καταφέρει να περάσουν από τον κύριο δίαυλο, όταν πριν τη σύγκρουση η κίνηση έφθανε τα 130 πλοία ημερησίως.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *