Μία σοκαριστική τραγωδία έλαβε χώρα το πρωί της Πέμπτης 12/02 στο Μετρό του Συντάγματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ieidisis.gr μία γυναίκα έπεσε στις γραμμές του Μετρό στη γραμμή 2, την ώρα που περνούσε το τρένο.
Η γυναίκα έχασε τη ζωή της.
Αυτή την ώρα διενεργούνται έρευνες για τα αίτια της τραγωδίας, ενώ υπάρχουν καθυστερήσεις στη γραμμή 2 του Μετρό Ανθούπολη – Ελληνικό.
































Η ελπίδα της ανάστασης — δεν είναι όνειρο, είναι υπόσχεση!
Όλοι έχουμε χάσει αγαπημένα πρόσωπα… Η καρδιά πονάει, το κενό δεν γεμίζει. Όμως η Γραφή μάς δίνει μια πραγματική, βέβαιη ελπίδα: την ανάσταση των νεκρών! Όχι σε κάποιο αόριστο μέρος, αλλά εδώ, στη γη, όταν αυτή θα γίνει παράδεισος υπό την Κυβέρνηση του Ιησού Χριστού.
Ο ίδιος ο Ιησούς είπε:
> «Μην εκπλήσσεστε γι’ αυτό, γιατί έρχεται ώρα κατά την οποία όλοι όσοι είναι στα μνήματα θα ακούσουν τη φωνή του και θα βγουν έξω.»
— Ιωάννης 5:28, 29
Και ο απόστολος Παύλος τόνισε:
> «Υπάρχει ανάσταση νεκρών»
— Πράξεις 24:15
Δεν είναι ωραίο να ξέρετε πως ο θάνατος δεν είναι το τέλος; Ότι ο Ιεχωβά, ο Θεός της ζωής, θυμάται όσους αγαπάμε και θα τους επαναφέρει; Όχι σε πόνο και γηρατειά, αλλά με υγεία, ειρήνη και αιώνια ζωή! Εδώ στην Γη ξανά!!!!
JW. Οrg