Γαμπρός έκανε μπάτσελορ για τον γάμο του στον Όλυμπο ανοίγοντας σαμπάνιες την ώρα που η νύφη το γλέντησε στον Αργυρό (βιντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ήταν το όνειρό του και το πραγματοποίησε. Ο γαμπρός από το νησί της Λήμνου ήρθε στον Όλυμπο και έκανε στη φύση και στο βουνό το μπάτσελορ πάρτι του μαζί με τους φίλους του, ανοίγοντας σαμπάνιες.

ην ίδια ώρα η νύφη επέλεξε μια πιο safe επιλογή και το γλέντησε με τις φίλες της στα μπουζούκια με τον Κωνσταντίνο Αργυρό.

Στην εκπομπή «Όπου υπάρχει Ελλάδα» τα είπε όλα ο ενθουσιασμένος γαμπρός.

«Το κλασικό ήταν να πάμε στα μπουζούκια ή σε ένα clab, πέταξα την ιδέα στον χαβαλέ αλλά το αποφασίσαμε και πήγαμε. Θέλαμε στον Μύτικα, αλλά τελικά δεν μπορέσαμε να πάμε εκεί. Κουβαλήσαμε σαμπάνια από το νησί και την ανοίξαμε πάνω στον Όλυμπο. Καταφέραμε να φτάσουμε μέχρι την δεύτερη ψηλότερη κορυφή. Όταν έμαθε η γυναίκα μου ότι θα πάμε στον Όλυμπο, απλά μου είπε ‘’γύρνα πίσω για τον γάμο’’, ενώ εκείνη πήγε στον Αργυρό».

onlarissa.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *