Οδηγός στην Αθήνα «έφαγε» πρόστιμο 775 ευρώ και έχασε το αυτοκίνητό του

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η αυστηρή εφαρμογή του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στέλνει σαφές μήνυμα στους παραβάτες, με κατασχέσεις οχημάτων και υψηλά πρόστιμα να αποτελούν πλέον συχνό φαινόμενο. Η πολιτεία στοχεύει στη μείωση της παραβατικότητας και στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, πραγματοποιώντας εντατικούς ελέγχους σε κομβικά σημεία των πόλεων.

Ένα χαρακτηριστικό περιστατικό, που έγινε viral στα κοινωνικά δίκτυα, σημειώθηκε στο κέντρο της Αθήνας, κοντά στην Πλατεία Συντάγματος. Οδηγός που κινείτο χωρίς δίπλωμα και παραβίασε τον δακτύλιο δέχθηκε πρόστιμο 775 ευρώ, ενώ το όχημά του κατασχέθηκε επί τόπου και οι πινακίδες αφαιρέθηκαν για 30 ημέρες. Συνολικά, μαζί με τα έξοδα γερανού και φύλαξης, το κόστος για τον παραβάτη έφτασε τα 875 ευρώ. Η κλήση περιλάμβανε παραβάσεις των άρθρων 98 και 55 του ΚΟΚ, που αφορούν την οδήγηση χωρίς άδεια και την παράβαση του δακτυλίου. 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *