Φρίκη στην Κατερίνη: Δηλητηρίασαν και σκότωσαν δύο αδέσποτα σκυλιά

Lamianow.gr

Φρίκη προκάλεσε μία καταγγελία στον δήμο Διός Ολύμπου Κατερίνης, που έγινε χθες  από τον αντιδήμαρχο της περιοχής, σύμφωνα με την οποία άγνωστοι δηλητηρίασαν και σκότωσαν δύο αδέσποτα σκυλιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, τα δύο νεκρά σκυλιά βρέθηκαν από φιλοζωικά σωματεία, ενώ ένα ακόμη σκυλί βρέθηκε σε κακή κατάσταση, μεταφέρθηκε σε κτηνιατρείο και πλέον δεν κινδυνεύει.

Έρευνα περί ζωοκτονίας για το περιστατικό διενεργεί η Αστυνομία Κατερίνης, ενώ η συγκεκριμένη ενέργεια θεωρείται κακούργημα.

πηγη protothema

Share This Article
1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *