Επίθεση από αλλοδαπό δέχτηκαν δύο ανήλικες χθες το βράδυ στο Θησείο.
Περίπου στις 9:00 μ.μ., στη διασταύρωση Ποικίλης και Βρυσακίου, αλλοδαπός με μαχαίρι προσέγγισε δύο Ελληνίδες 16 ετών, κατέβασε παντελόνι και εσώρουχο και φώναζε «come, come».
Τα κορίτσια έβαλαν τις φωνές, έτρεξαν και κάλεσαν 100. Ομάδα ΔΙ.ΑΣ τον εντόπισε και τον συνέλαβε, παρά την αντίστασή του.
Ο συλληφθείς δηλώνει συριακής καταγωγής.
Πηγή: iefimerida.gr































Δεν μου φάνηκε παράξενο ότι ήταν Σύριος.Τα λαθρομεμετια ,τα κάνουν αυτά…
Φέρτε κιαλουςMedia: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2251195778667956&set=p.2251195778667956&type=3
Δείξτε επιείκεια δεν πρόλαβε να ενσωματωθεί!
41% θα σας πηδάνε και θα λέτε ευχαριστώ …Ελλαδιστάν
Αυτα να τα δουν αυτοι που μας εγιναν ξαφνικά ανθρωπιστές
Δεν έπρεπε να σηκωθεί ξανά από το πεζοδρόμιο
Αυτές τις εντολές έχουν πάρει και από τους ανθελληνες πολιτικούς να πηδήξουν τους Έλληνες και να καθόμαστε με σταυρωμένα χερια