Παιδί σε δημοτικό σχολείο κατάπιε καθαριστικό υγρό – Στο νοσοκομείο έπειτα από αμέλεια καθαρίστριας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Απίστευτα όσα έλαβαν χώρα σε δημοτικό σχολείο στο κέντρο της Αθήνας εκεί όπου παιδί κατάπιε καθαριστικό υγρό μετά από αμέλεια της καθαρίστριας του συγκροτήματος.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ, την Πέμπτη στο σχολείο πέριξ του Κουκακίου, η καθαρίστρια έδωσε απολυμαντικά καθαριστικά σε παιδιά για να καθαρίσουν. Την ώρα που ένα παιδάκι έπινε νερό στις βρύσες του σχοελίου, ένα άλλο παιδάκι ψέκαζε με το καθαριστικό με αποτέλεσμα το πρώτο παιδί να καταπιεί το υγρό.

Το παιδί προκάλεσε το ίδιο στον εαυτό του εμετό, ωστόσο νοσηλεύθηκε για ένα 24ωρο με έγκαυμα στην γλώσσα.

«Την Πέμπτη 29 Μαϊου ενώ το παιδί μου έπινε νερό, η καθαρίστρια είχε υποδείξει σε παιδιά να καθαρίσουν τις βρύσες. Την ώρα που έπινε νερό το παιδί μου κάποιο άλλο ψέκασε. Όταν πήγα στο σχολείο επιχείρησαν να με καθησυχάσουν. Ήταν καυστικό υγρό», είπε η μητέρα του παιδιού.

Σύμφωνα με το Δήμο Αθηναίων η υπάλληλος καθαριότητας έχει κληθεί σε απολογία.

πηγή newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *