Επέτειος ένταξης της Ελλάδας στην ΕΟΚ: Όταν ο Ανδρέας Παπανδρέου ζητούσε δημοψήφισμα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Αναμοχλεύοντας τις πολιτικο-ιστορικές μνήμες με αφορμή τη σημερινή επέτειο υπογραφής από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή στο Ζάππειο, της Συνθήκης Προσχώρησης της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ, η «Ομάδα Αλήθειας» θύμισε τι έλεγε ο Ανδρέας Παπανδρέου.

Υπενθυμίζεται ότι το 1979 η Ελλάδα εντάχθηκε στην τότε ΕΟΚ, ωστόσο το ΠΑΣΟΚ αποχώρησε από τη Βουλή και δεν πήρε μέρος στην ψηφοφορία για την κύρωση της συμφωνίας ένταξης

.Η «Ομάδα Αλήθειας» ανήρτησε στο X την παρέμβαση του ιστορικού ηγέτη και ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος εμφανιζόταν αντίθετος και υποσχόταν ότι όταν το ΠΑΣΟΚ γίνει κυβέρνηση θα προχωρήσει σε σχετικό δημοψήφισμα.

«Έχουμε πει ότι το ΠΑΣΟΚ είναι αντίθετο με την ένταξη στην ΕΟΚ. Η ένταξη συνεπάγεται μεταφορά εθνικής κυριαρχίας σε ξένα κέντρα. Οι κρίσιμες αποφάσεις για την οικονομία λαμβάνονται στις Βρυξέλλες ερήμην του λαού. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που θα προκύψει από τις εκλογές της 18ης Οκτώβρη θα ζητήσει σύμφωνα με τις συνταγματικές διαδικασίες τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για να αποφασίσει ελεύθερα ο λαός αν επιθυμεί την συνέχιση της ένταξης ή αν το συμφέρον του επιβάλλει, όπως εμείς πιστεύουμε, την σύναψη μιας ειδικής συμφωνίας με την κοινή αγορά», ανέφερε τότε μεταξύ άλλων ο Ανδρέας Παπανδρέου.

πηγή newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *