Ποινική δίωξη για τους ομαδικούς θανάτους ασθενών στη ΜΕΘ Αγρινίου – τι μεταδίδει η Μαρία Παπαγιαννακοπούλου (Aud)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ποινική δίωξη για το κακούργημα της έκθεσης ασκήθηκε από τον Εισαγγελέα Αγρινίου σε βάρος μελών της διοίκησης του Νοσοκομείου Αγρινίου, της νοσηλευτικής υπηρεσίας, καθώς και κατά παντός υπευθύνου που τυχόν προκύψει από την κύρια ανάκριση, σε σχέση με τους θανάτους ασθενών στη ΜΕΘ του νοσοκομείου κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Πελοπόννησος και τη δημοσιογράφο Μαρία Παπαγιαννακοπούλου, την επίμαχη περίοδο νοσηλεύτηκαν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας 41 ασθενείς με Covid-19. Από αυτούς, οι 40 -ηλικίας 40 έως 67 ετών- κατέληξαν εντός του νοσοκομείου, ενώ ένας ακόμη κατέληξε την επόμενη ημέρα του εξιτηρίου του. Η θνητότητα έφτασε το 100%.

Η υπόθεση διαβιβάστηκε ήδη στον Ανακριτή Αγρινίου για τακτική ανάκριση. Στο πλαίσιο αυτής, αναμένεται να κληθούν για απολογία οι κατηγορούμενοι, καθώς και να καταθέσουν συγγενείς των θανόντων, ιατροδικαστές, πραγματογνώμονες και άλλα πρόσωπα με γνώση των περιστατικών.

Η ποινική εξέλιξη έρχεται έπειτα από τέσσερα χρόνια νομικών ενεργειών που έχουν κινητοποιήσει συνολικά 17 οικογένειες εκλιπόντων, οι οποίες εξακολουθούν να ζητούν απαντήσεις για τις συνθήκες υπό τις οποίες χάθηκαν οι συγγενείς τους.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *