Χαμός στο Λαύριο: Ρινγκ έγινε το δημοτικό συμβούλιο – Πέταξαν καρέκλα στον δήμαρχο (video)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επεισοδιακό ήταν το δημοτικό συμβούλιο για τη δημιουργία εργοστασίου σκουπιδιών στο Λαύριο, όπου κάτοικοι διαμαρτυρήθηκαν έντονα και προκλήθηκαν επεισόδια.

Αφότου γνωστοποιήθηκαν τα σχέδια αυτά, κάτοικοι της περιοχής κατέκλυσαν την αίθουσα του Μηχανουργείου, διαμαρτυρόμενοι στη Δημοτική Αρχή για τη δημιουργία του εργοστασίου. Όλα ξεκίνησαν στις 6 το απόγευμα σε πάρα πολύ έντονο κλίμα, με τους συγκεντρωμένους να απαιτούν να συζητηθεί έντονα το ζήτημα των απορριμμάτων.

Ωστόσο, περίπου μια ώρα μετά, οι κάτοικοι κατάλαβαν ότι δεν εισακούγονται και ξεκινούν πάρα πολύ έντονες διαμαρτυρίες, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος κύριος Λουκάς και οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξής του να φύγουν, φωνάζοντάς τον «ψεύτη» και πετώντας του μάλιστα μια καρέκλα.

Ο ΣΚΑΙ έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο από τα πρωτοφανή επεισόδια στο Λαύριο:

Η ιστορία δεν τελείωσε εδώ, καθώς οι κάτοικοι δεν έφυγαν, αλλά συγκεντρώθηκαν έξω από το Δημαρχείο για αρκετές ώρες, συνεχίζοντας τη διαμαρτυρία τους. Μετά τη λήξη του επεισοδιακού αυτού Δημοτικού Συμβουλίου, ο δήμαρχος κατήγγειλε ότι διαμαρτυρόμενοι δημότες ξήλωσαν τον ηλεκτρικό πίνακα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, για να μη συνεχιστεί η Συνεδρίαση, κάνοντας λόγο και για προπηλακισμό αιρετών.

koutipandoras.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *