Κεντρική Ελλάδα: Γονείς μήνυσαν υποδιευθύντρια γυμνασίου επειδή πήρε αποβολή ο γιος τους

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στα δικαστήρια θα λύσουν τις διαφορές τους οι γονείς ενός μαθητή γυμνασίου του Βόλου με την υποδιευθύντρια του σχολείου, μετά από καβγά που ξέσπασε για την αποβολή που πήρε ο ανήλικος.

Όλα ξεκίνησαν το πρωί της Πέμπτης (14/11), όταν στο γυμνάσιο έφτασαν οι γονείς ενός μαθητή, ο οποίος μαζί με έναν συμμαθητή του είχε πάρει αποβολή.

Οι γονείς διαμαρτυρήθηκαν έντονα στην υποδιευθύντρια, ενώ οι τόνοι ανέβηκαν τόσο πολύ, που υπήρξε αναστάτωση σε όλο το σχολείο, σύμφωνα με το magnesianews.gr.

Η υποδιευθύντρια κάλεσε την αστυνομία, που έσπευσε στο σημείο και ο πατέρας κατέθεσε μήνυση εναντίον της για εξύβριση ενώ η υποδιευθύντρια τον κατήγγειλε για διατάραξη λειτουργίας της υπηρεσίας.

Οι γονείς συνελήφθησαν, οδηγήθηκαν στην Αστυνομική Διεύθυνση κι έπειτα αφέθηκαν ελεύθεροι.

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *