Κασσελάκης από Θεσσαλονίκη: Είναι στο χέρι μας να κάνουμε κάθε μέρα τη ζωή των κατοίκων καλύτερη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στη δοξολογία της Ιεράς Μητροπόλεως του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη, παρευρέθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης. Μετά το τέλος της δοξολογίας, μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης, ευχήθηκε αρχικά «χρόνια πολλά στην Πόλη και σε όσους γιορτάζουν σήμερα».

Stefanos_Kasselakis

Στη συνέχεια, ανέφερε: «Ας ευχηθούμε αυτή η πόλη να πάρει τη θέση που της αξίζει και να γίνει η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Είναι καιρός τα σχέδια που έχουν καθυστερήσει για πολλές δεκαετίες να πραγματοποιηθούν, ώστε τα παιδιά που μεγαλώνουν εδώ να παραμείνουν στη Θεσσαλονίκη και στη Μακεδονία, και να διαπρέψουν σε πανευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Είναι στα χέρια μας. Είμαστε περήφανοι για την πατρίδα μας, για τη Θεσσαλονίκη. Είναι στο χέρι μας να κάνουμε κάθε μέρα τη ζωή των κατοίκων καλύτερη».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *