«Βράζει» ο ΠΑΟΚ: «Ο διαιτητής διαμόρφωσε το αποτέλεσμα σε ένα κλειστό παιχνίδι»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έξαλλοι είναι στον ΠΑΟΚ με τον Πορτογάλο ρέφερι του ντέρμπι στο «Γ.Καραϊσκάκης», κάνοντας λόγο για μία κακή επιλογή μεγάλου ρίσκου που διαμόρφωσε με τις αποφάσεις του το αποτέλεσμα!

Μετά το «ξέσπασμα» του Ραζβάν Λουτσέσκου για την «ντροπιαστική», όπως τόνισε, διαιτησία στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, σκυτάλη πήρε ο επίσημος ΠΑΟΚ, που «βράζει» τον Πορτογάλο!

Όπως υπογραμμίζουν σε έντονο ύφος οι Θεσσαλονικείς, η επιλογή του Μιγκέλ Νογκέιρα αποδείχθηκε κατώτερου επιπέδου, με μεγάλο ρίσκο, διαμορφώνοντας επί της ουσίας με τις αποφάσεις του το τελικό αποτέλεσμα. Και στέκονται τόσο στην φάση με το πέναλτι που καταλόγισε στον Κουλιεράκη, όπως και στο γεγονός ότι αγνόησε το φάουλ στον Σάστρε στο δεύτερο γκολ των Πειραιωτών.

Όπως σημειώνουν οι ασπρόμαυροι: «Αποδείχθηκε ξεκάθαρα κατώτερου επιπέδου, κακή επιλογή μεγάλου ρίσκου, που εν τέλει μετέφρασε με «καθημερινή» επαφή σε πέναλτι, και αγνόησε φάουλ στον Σάστρε στο δεύτερο γκολ, ουσιαστικά διαμόρφωσε το αποτέλεσμα σ’ ένα παιχνίδι κλειστό. Δεν χρειαζόταν να κάνει και κάτι παραπάνω…».

πηγη: sdna.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *