Αχαΐα: Τι έδειξε η ιστοπαθολογική εξέταση του 19 μηνών βρέφους

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τον θάνατο των δύο βρεφών στην Κάτω Αχαΐα, μετά τα αποτελέσματα των ιστοπαθολογικών εξετάσεων που έγιναν στο πρώτο βρέφος.

Όπως μετέδωσε το Star στο μεσημερινό δελτίο ειδήσεων, η ιστοπαθολογική εξέταση που αφορά στο 19 ημερών βρέφος παραδόθηκε ήδη στην ιατροδικαστική υπηρεσία Πατρών και στον ιατροδικαστή που έκανε τη νεκροψία – νεκροτομή στις 20 Οκτωβρίου και «φωτογραφίζει» λοίμωξη του αναπνευστικού.

Σύμ,φωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι τοξικολογικές εξετάσεις του βρέφους βγήκαν καθαρές ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα του μοριακού ελέγχου ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχει γενετική προδιάθεση.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο παιδάκι «έφυγε» από τη ζωή τον Ιούνιο του 2022. Η μητέρα ήταν μόνη της στο σπίτι και βρήκε το μωράκι χωρίς τις αισθήσεις του. Ειδοποίησε ασθενοφόρο και το παιδί έφτασε στο κέντρο υγείας. Εκεί οι γιατροί προχώρησαν σε ΚΑΡΠΑ χωρίς αποτέλεσμα.

Πηγή

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *