Στέφανος Κασσελάκης: Η πρώτη μεγάλη ρωγμή στο «καθεστώς Μητσοτάκη», διώχνουμε γόνους, ημετέρους, διεφθαρμένους

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την πρώτη του εκτίμηση για το αποτέλεσμα στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές έκανε, μέσω των social media, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης. Και έκανε λόγο για την πρώτη μεγάλη ρωγμή του «καθεστώτος Μητσοτάκη».

«Απόψε είναι η πρώτη νύχτα χαράς. Απόψε είναι η πρώτη μεγάλη ρωγμή του καθεστώτος Μητσοτάκη», ανέφερε ο Στέφανος Κασσελάκης, μετά τα αποτελέσμ’τα του β’ γύρου στις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές, όπου η ΝΔ έχασε τους 3 μεγάλους δήμους (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα) και τις πέντε από τις 6 περιφέρειες.

Η ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη:

Πριν από τον πρώτο γύρο είπα αυτό που δεν έχει πει κανένας αρχηγός κόμματος ποτέ:

Στον δεύτερο γύρο, θα στηρίξουμε κάθε προοδευτικό υποψήφιο.
Την περασμένη Κυριακή το επανέλαβα με πάθος.

Αυτός είναι ο νέος ΣΥΡΙΖΑ, αυτή είναι η Σύγχρονη Αριστερά: Με μία φωνή, συνταχθήκαμε με την πρόοδο, με τον άνθρωπο, χωρίς συμφωνίες κάτω από το τραπέζι και χωρίς ανταλλάγματα.

Να τι κάνει ο προοδευτικός κόσμος όταν ενώνεται. Διώχνει γόνους, ημετέρους, διεφθαρμένους.

Απόψε είναι η πρώτη νύχτα χαράς. Απόψε είναι η πρώτη μεγάλη ρωγμή του καθεστώτος Μητσοτάκη.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *