Βαλάντης: Σπάει ρεκόρ – Θετικός στον κορονοϊό για τέταρτη φορά ο πρώην παίκτης του Survivor

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Βαλάντης κατάφερε να απασχολήσει έντονα την επικαιρότητα τους τελευταίους δύο μήνες με τη συμμετοχή του στο Survivor. O έντονος χαρακτήρας του τραγουδιστή έφερε τα πάνω κάτω στην καλύβα των Διασήμων, με τις εντάσεις να μη λείπουν σχεδόν από κάθε επεισόδιο του ριάλιτι επιβίωσης. Όπως πολύ καλά θυμόμαστε, ο Βαλάντης γύρισε από τον Άγιο Δομίνικο και λίγα 24ωρα μετά βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.

Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που δεν εμφανίστηκε αμέσως στο πλατό της εκπομπής Love It της Ιωάννας Μαλέσκου στον ΣΚΑΪ και αντ’ αυτού βγήκε μέσω κάμερας από το σπίτι του. Μετά από μερικές ημέρες ο τραγουδιστής βγήκε αρνητικός και πήγε κανονικά στην εκπομπή, όμως, τώρα φαίνεται πως νοσεί ξανά.

«Εεεεεε, όχι πάλι… με κούρασε ο έρωτας του», έγραψε ο Βαλάντης στη λεζάντα της τελευταίας του ανάρτησης στο Instagram, στην οποία δημοσίευσε τα θετικά αποτελέσματα του τεστ που έκανε για τον Covid-19. Αυτή είναι η δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα, που ο τραγουδιστής εμφανίζεται θετικός στον κορονοϊο και η τέταρτη φορά από την αρχή της πανδημίας, σπάζοντας κάθε ρεκόρ.

reader.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *