Αττική Οδός: «Αφήνω το αυτοκίνητο εδώ» – Το σημείωμα οδηγού που έφυγε με τα πόδια

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Χιλιάδες οδηγοί ταλαιπωρήθηκαν για ώρες σε διάφορα σημεία του εθνικού δικτύου αλλά και της Αττικής Οδού.

Δεν ήταν λίγοι αυτοί που δεν άντεξαν το κρύο, άφησαν τα οχήματά τους και επιχείρησαν να βρουν καταφύγιο μέχρι να περάσει ο χιονιάς.

Το συγκλονιστικό μήνυμα ενός οδηγού που έφυγε με τα πόδια από την Αττική Οδό, προκειμένου να φτάσει στο σπίτι του για να λάβει φαρμακευτική αγωγή κατέγραψε και μετέδωσε η κάμερα του MEGA.

Όπως έγραψε στο σημείωμα που άφησε ο συγκεκριμένος οδηγός, ήταν εγκλωβισμένος από τις 14:00 το μεσημέρι της Δευτέρας και στις 22:00 το βράδυ τελικά αποφάσισε να αφήσει το όχημά του και να αναζητήσει τρόπο για να φτάσει στο σπίτι του.

«Πάω σπίτι μου γιατί πρέπει να πάρω τα χάπια για την πίεση και το ζάχαρο» ανέφερε στο σημείωμα ο οδηγός, ο οποίος είχε καταγράψει και τηλέφωνα επικοινωνίας προκειμένου να τον ειδοποιήσουν όταν ο δρόμος θα ανοίξει.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *