Υβριστικά μηνύματα δέχεται ο ιερέας στην Κρήτη που έκανε την εκκλησία εμβολιαστικό κέντρο – BINTEO

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

O ιερέας Ανδρέας Καλιοντζάκης, που πήρε την πρωτοβουλία, εξηγεί το λόγο τονίζοντας ότι μόνο όπλο κατά της πανδημίας είναι το εμβόλιο.

«Βλέποντας ότι ο κορωνοϊός είναι μεγάλος εχθρός του ανθρώπου, σκέφτηκα πόσο μπορεί να βοηθήσει η εκκλησία. Το μόνο όπλο που έχει η ανθρωπότητα είναι το εμβόλιο. Προσπάθησαν να βοηθήσω, να πείσω κάποιους ανθρώπους που έχουν κάποιες αμφισβητήσεις ότι το εμβόλιο είναι ένα όπλο που πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε όλοι» σημείωσε στον ΑΝΤ1

Για τις θεωρίες συνωμοσίας που ακολουθούν τον εμβολιασμό, ήταν ξεκάθαρος. «Πρέπει να σεβόμαστε την επιστήμη. Είναι καθαρά ιατρικό το θέμα», τόνισε.

Πώς όμως έγινε δεκτή η απόφασή του; «Στο χωριό δεν είναι πολλοί οι ανεμβολίαστοι. Αλλά και ένας να είναι, πρέπει τη ζωή μου να τη σεβαστούμε και να τη σώσουμε. Από την ενορία όλοι το ασπάστηκαν και το επικρότησαν. Όμως στο Facebook δέχομαι υβριστικά μηνύματα».

ant1news.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *