Τούμπα: Εδώ έγινε το κορονοπάρτι με πάνω από 50 άτομα

LamiaNow News

Μια ισόγεια αποθήκη επέλεξαν 50 φοιτητές κυρίως από το πρόγραμμα Erasmus στην Τούμπα για να ξεφαντώσουν σαν να μην υπάρχει πανδημία το βράδυ της Τρίτης 30/03.

Το πάρτι έγινε τα ξημερώματα και ξεσήκωσε την γειτονιά με αποτέλεσμα να κληθεί η αστυνομία στη 01:00 τα ξημερώματα, προκειμένου να επέμβει. Στο πάρτι συμμετείχαν 53 άτομα!

koronopartitouba1

Η αστυνομία επέβαλε πρόστιμο ύψους 3.000 ευρώ σε μία 21χρονη αλλοδαπή, που ήταν και η διοργανώτρια του πάρτι, συλλαμβάνοντάς την για διατάραξη κοινής ησυχίας και παραβίαση των μέτρων για πρόληψη ασθενειών.

Ακόμη, επέβαλαν πρόστιμα ύψους 300 ευρώ στα υπόλοιπα 52 άτομα που συμμετείχαν στο πάρτι.

newsit.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *