“Σε… οφθαλμίατρο επειγόντως”! – ΠΑΣ Λαμία: “Τα κλάματα του Αλέξη έπιασαν τόπο!” / Όσο και αν “σκούζουν” θα μείνουμε!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πολλά παράπονα από την σημερινή διαιτησία του Τζήλου έχει ο ΠΑΣ Λαμία, με αποκορύφωμα την φάση του πέναλτι σε χέρι του Σένκεφελντ που κανείς δεν είδε!

Η Λαμία έφυγε με το “Χ” από την έδρα του Παναθηναϊκού αλλά αν δεν υπήρχε -μάλλον- διαιτητικό… οφθαλμολογικό ζήτημα (δεν εξηγείται αλλιώς) στην φάση του 92ου λεπτού πιθανότατα η Λαμία θα μπορούσε να αποχωρήσει από το γήπεδο με τρίποντο ανάσα! Στη συγκεκριμένη φάση, ο Καραμάνος πατάει περιοχή με τη μπάλα στα πόδια και η πορεία της ανακόπτεται από το χέρι του αμυντικού. Κάτι που είναι ξεκάθαρο από το τηλεοπτικό ριπλέι, ενώ τόσο ο Τζήλος, όσο και ο βοηθός ήταν πολύ κοντά στη φάση. Για μια ακόμη φορά το VAR στέρησε από την ομάδα της Λαμίας κάτι περισσότερο από τον 1 βαθμό που τελικά πήρε.

Μάλλον… η αγωνιστική άνοδος της Λαμίας έχει θορυβήσει πολύ κόσμο και τα κέντρα των αποφάσεων που “σφυρίζουν” κόντρα στους “κυανόλευκους” επιτελούν το έργο τους στο… έπακρο!

Αυτό που λένε από τη Λαμία είναι πως “…θα σώσουμε την παρτίδα και ας είναι όλοι τους απέναντι μας. Όσο και αν “σκούζουν” όσο και αν αυτοί που δεν μπορούν να παίξουν στα ίσια μέσα στο γήπεδο γκρινιάζουν να πάρουν κανένα σφύριγμα παραπάνω και να αδικηθεί η Λαμία”.

Η κυανόλευκη ΠΑΕ με ποστάρισμά της στο Facebook άφησε αιχμές για την σημερινή διαιτησία.

lamia11111

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *