Εισβολή στο Καπιτώλιο: Σε διαθεσιμότητα δύο αστυνομικοί – Ο ένας τραβούσε σέλφι με τους ταραχοποιούς

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δύο άνδρες της αστυνομίας του Καπιτωλίου (USCP) τέθηκαν σε διαθεσιμότητα λόγω της συμπεριφοράς τους όταν σημειώθηκε η εισβολή οπαδών του Ντόναλντ Τραμπ την Τετάρτη, ανακοίνωσε ο Τεντ Ράιαν, βουλευτής των Δημοκρατικών που εκπροσωπεί την πολιτεία Οχάιο.

Ο ένας αστυνομικός τράβηξε σέλφι με τους ταραχοποιούς. Ο δεύτερος φόρεσε καπελάκι MAGA («Make America Great Again», «ας ξαναδώσουμε στην Αμερική το μεγαλείο της», το σύνθημα της εκστρατείας του Τραμπ) και άρχισε να δίνει οδηγίες στους εισβολές, εξήγησε ο κ. Ράιαν μιλώντας σε δημοσιογράφους.

Ο υπηρεσιακός αρχηγός της USCP θεώρησε τις ενέργειές τους επαρκή αιτία για να τεθούν αμέσως σε διαθεσιμότητα, διευκρίνισε ο Δημοκρατικός πολιτικός, μέλος υποεπιτροπής της Βουλής των Αντιπροσώπων που επιβλέπει το ομοσπονδιακό αστυνομικό σώμα.

Σύμφωνα με τον Τεντ Ράιαν, άλλοι 10 ως 15 αστυνομικοί αντιμετωπίζουν εσωτερικές έρευνες.

Δεν έχει υπάρξει επιβεβαίωση ως εδώ από την USCP.

Ο τέως αρχηγός της USCP, ο Στίβεν Σαντ, παραιτήθηκε μετά τις έντονες επικρίσεις που δέχθηκε για τον τρόπο που οι άνδρες του αντιμετώπισαν την εισβολή.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *