Αυτή είναι η εγκύκλιος του υπουργείου Εσωτερικών για την τηλεργασία στο Δημόσιο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ποια είναι τα βασικά της σημεία

Με τηλεργασία ή back office, θα μπορούν να εργάζονται έως την 31η Αυγούστου, σε συνεννόηση με την Υπηρεσία τους, οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου, όπως προβλέπει η εγκύκλιος που εξέδωσε, σήμερα, ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος, στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Στα βασικά σημεία της 14ης εγκυκλίου για τον κορωνοϊό περιλαμβάνονται επίσης, η υπόδειξη για χρήση μάσκας από όλους τους υπαλλήλους και όλους τους πολίτες που έρχονται σε επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες με φυσική παρουσία, καθώς και η δυνατότητα προσέλευσης και αποχώρησης στις υπηρεσίες σε τρία ωράρια λειτουργίας με ισοκατανομή του προσωπικού

Δείτε εδώ την εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών 

πηγή: protothema.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *