Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Πούτιν

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι δυο άντρες μίλησαν για το θέμα της μετατροπής της Αγιάς Σοφιάς σε τζαμί, για την κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο καθώς και για τις σχέσεις των δυο χωρών. Μητσοτάκης και Πούτιν τα είπαν για πρώτη φορά μετά τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές. Κυριάκος Μητσοτάκης και Βλαντιμίρ Πούτιν είχαν τηλεφωνική επικοινωνία την Τετάρτη, η οποία είναι η πρώτη των δυο ανδρών μετά τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές.

Στη διάρκεια της επικοινωνίας σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές συζητήθηκαν οι διμερείς σχέσεις, η κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και την ευρύτερη περιοχή και το ζήτημα της μετατροπής της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για όλο τον Ορθόδοξο κόσμο.

Αυτή είναι η πρώτη τηλεφωνική επαφή που είχαν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρόεδρος Πούτιν μετά τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές, ενώ τον Μάιο υπήρξε επαφή σε επίπεδο υπουργών εξωτερικών.

Ο Νίκος Δένδιας είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ρώσο ομόλογό του, Σεργκέι Λαβρόφ, όπου συζητήθηκαν όλα τα διμερή θέματα και η αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *