Λαμία: Εννέα ακόμη δείγματα αρνητικά – Επέστρεψε σπίτι του υγιής ο 54χρονος αυτοκινητιστης – ΦΩΤΟ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μετά από δύο εβδομάδες παραμονής στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας ο 54χρονος Λαμιώτης αυτοκινητιστής ο οποίος ήταν το πρώτο κρούσμα κορωνοιου στην πόλη, επέστρεψε σήμερα Κυριακή υγιής στο σπίτι του όπως πρώτοι ενημερώθηκατε από το ρεπορτάζ του Lamianow.gr.

20200503 154123

Μετά από τρεις ελέγχους-τεστ στα οποία υποβλήθηκε και ήταν καθαρά, ο επαγγελματίας οδηγός γύρισε χωρίς κανένα θέμα υγείας στους δικούς του ανθρώπους μετά από την περιπέτεια στην οποία υποβλήθηκε από το Μεγάλο Σάββατο όταν και εισήλθε στο Νοσοκομείο Λαμίας, αρχικά στο Πέτρινο κτίριο και εν συνεχεία στη ΜΕΘ Covid-19.

Συν τοις άλλοις εννέα ακόμη συμπολίτες μας υποβλήθηκαν σε τεστ  για Κορωνοϊό και ήταν όλοι τους αρνητικοί.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *